Det blev träning trots allt...

Jag tog mig iväg till ett träningspass trots allt i dag.
Sent på eftermiddagen med tunga steg masade jag mig till träningscentret och personalen blir som alltid glad att se när man kommer och då får man ju ännu mer dåligt samvete... dom försöker allt för att peppa!

Pratade med en kvinna där som började samtidigt som mig (för 10 veckor sedan) och hon har tappat 6 kg redan och tränat 2 ggr i veckan. Förutom de sista 3 veckorna har jag tränat 4 ggr i veckan och bara tappat 2-3 kg, det kändes ju lite tungt. Fast skillnaden vi gjort i kosthållningen är ju att hon har inte ätit bröd, pasta, ris, potatis osv. Inga kolhydrater över huvudtaget under 10 veckor förutom det som finns i frukt och grönsaker och bara druckit vatten. Medan jag ätit en knytnäve kolhydrater till varje måltid. Samt juice utan tillsatt socker. Sedan i de sista 3 veckorna har jag slarvart en del och ätit sött. Så där rök väl mina chanser jag hade till de extra 3-4 kg hon lyckats med att loosa.

Mitt dåliga samvete gjorde ju att efter träningen så blev det en middag med LITE kolhydrater.



Funderar nu allvarligt på att köra 5-6 veckor på VLCD dryck x 4 / dag. Det borde göra några kg. Måste bara vänta till mitten av November eftersom vi ska en vecka till Edinburgh och där vill man ju göra annat än att dricka shakes :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0