Nu sätter jag i gång med skrivandet....

Jaha nu ska det väl börja skrivas!!!

Har fått in lite länkar och en bild på mig själv och även in LITEN resume om vem jag är.

En av mina döttrar som är lite mer haj på detta håller på att filar på en snyggare header åt mig så det blir en överraskning även för mig sen.

I dag är det fredag och för de som jobbar de känner att de är slut på veckan men eftersom jag e sjukskriven så infinnersig inte riktigt samma känsla för mig.

Veckan har varit lite tråkig eftersom jag har inte kunnat träna en enda gång. Har varit förkyld. Blev det efter att ha varit 1 vecka i Alanya Turkiet ( man får ta det onda med goda ).

Det var min första resa utomlands och det var helt UNDERBART så det har varit värt varje sekund av förkylning.

30 grader i skuggan och 28 grader i vattnet. 22-25 grader nattetid. Vad mer att begära.

Det ska bli många fler resor utomlands så vi har redan hämtat kataloger, vi hoppas på att komma iväg redan i April igen.

Nu ska jag prova att lägga upp några bilder därifrån och se om jag lyckas med det oxå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0