Grey´s Marathon

Upptäckte i kväll när jag kom hem kl 21.40 att jag missat mitt kära Grey´s Anatomy. Åhhh hur kunde jag bara glömma det. Jag som knappast ser på några TV-serier överhuvudtaget, men missade det viktigaste. Ja vad gör man om man nu inte väntar till reprisen och riskerar att missa den med... jo jag tog ner det från nätet. och då passade jag på att ta ner några avsnitt till så jag har sett 4 avsnitt i kväll då. Kommer ju i alla fall att missa nästa onsda och onsdagen efter, eftersom vi är i Scotland då, så då är det lika bra att passa på. Programmen e så himla bra tycker jag. Min man hånar mig varje gång jag skall titta för han tycker det är ett dåligt program ( om han bara visste vad jag tycker om hans smak).
Men nu efter 4 avsnitt känner jag mig mycket stark med god tillförsikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0