En bra träningsdag i dag.

TRÄNA = SKÖNT
och för hoppningsvis så lyckades jag bränna lite fett med min träning i dag för jag klarade att ta i dag hela träningspasset..

Hade druckit lite FÖR mycket vatten innan så första 15 minuterna fick jag ett rejält håll i höger siga men det släppte.
Det var MÅNGA år sedan jag hade det och att det gör så ont hade jag glömt. AJ !

Jag hoppas på att känna mig lika taggad i morgon så jag kommer i väg och tränar. Funderar på att ta en sväng till jobbets träningslokal och springa lite på löpbandet.
Annars blir det en 30-45 minuter på Crosstrainern med ett avsnitt med Grey's Anatomy att tillta på mitt i "Crossandet"

Ändrade designen på bloggen i går oxå och jag tror jag snart är helt klart med den.
Jag älskar nämligen denna söta lilla björn.
Har en egen liten samling i sovrummet som jag fått av mina barn och min man.

Nu ska jag chatta me min kompis lite på msn innan jag somnar.
Vi ses.
Sov Gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0