Hur Mobil-bloggar man ??????

Jag skulle så stort prova på att mobilblogga i dag och tänkte att det kan väl inte vara någon större konst, men se va fel jag hade. Det visade sig vara helt omöjligt. Har provat från två olika telefoner och jag har även provat att MMS-blogga men helt utan lyckat resultat. HUR GÖR MAN ?? Kan någon hjälpa en stakars nolla ???? LOL.
 
Har precis läst på designadinblogg och där var det någon som skrev att de hade gjort allt som stog i instruktionerna om hur man mobilbloggar och skickat flera inlägg och sedan hade det visat sig att alla inläggen gått till någon annans blogg.

Fy vad pinsamt !

Jag hoppas inte alla mina försök hamnat hos någon annan. Jag har skickat ca 10 st vanliga mobilblogg inlägg och 3 mms-mobilblogg inlägg och inget har uppenbarat sig här i bloggen så man undrar ju var de är ??????
 
Finns det någon där ute som fått ett gulligt kort på en sovande hund i dag som ni inte känner till ???
Då är det kanske mitt inlägg !!!!!

Kommentarer
Postat av: » Lia ,

Ja, det undrar jag också =/

2009-05-23 @ 15:12:52
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0