Vart tog träningen vägen???

Ja träningen var tänkt att komma i gång i går igen men så blev inte fallet!!!!

I stället hamnade jag på Österns Livs (vår butik med varor från våra länder i öster) och bär inköptes både Turkisk Delight och Baklava, sött, gott och ffa INTE nyttigt.

Kvällen igår gick åt till att sitta här vid datorn och äta sötsaker och pyssla med bloggen, kul men det gav inga steg på min stegräknare och definitivt ingen minskning av min fettmassa, bara dåligt samvete!!!!

Vad gör man när motivationen har försvunnit???

Måste hitta den igen!

Kommentarer
Postat av: Madde

Du kanske kan tänka på att om du tränar och minskar i fettmassa så är vi fina när vi kmr till turkiet i april !!! Kram

2008-10-14 @ 12:11:51
URL: http://linneasmamma.blogg.se/
Postat av: ametistlillan

Ja, jag försöker tänka på det :-)

2008-10-14 @ 12:44:08
URL: http://ametistlillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0