Vilken mardröm.

I natt har jag sovit med världens vånda.
Mardrömmar hela natten.
Drömmarna handlade hela tiden om att jag åt en massa jag inte skulle äta.
Jag åt smörgåsar, godis, fet och sliskig mat.
När jag vaknade så var jag alldeles besviken på mig själv att jag brutit kuren nu bara några dagar innan fettförbränningen kommit i gång på allvar!
Det tog flera minuter innan jag förstod att jag bara hade drömt.
Jag hoppas detta bara handlar om en bearbetande process.Eller på att jag tänker på att jag är så sugen på mat hela tiden så att det beror på det.

Nu ska jag ta och åka för att köpa till en varm soppa har bara haft 2 kalla shakes hemma, och jag har saknat något varmt med smak på. Har druckit tea men det är ju inte samma sak för det är ju inte speciellt matigt.
Tror jag skall köpa Allevos Thai soppa för flera stycken har sagt att den är god.

See you soon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0