Lördagen inlägg - snark zzzzzzzzzzzzzzz!!!!!

I går skulle jag försöka få till ett litet fint inlägg med några fina bilder men ack vad jag bedrog mig.

Satt här och påtade med Photoshop och vad hände, jo jag somnade mitt i allt ihop  framför datorn.
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!

Tidigare på dagen hade vi varit till vårat sommarställe och dragit upp båten och bryggan på land och sedan täckt rabatterna med mull och frös som sjutton när vi for därifrån (det var ca -6 grader där då Burrrrrr).

När vi kom hem så tog vi oss några glas Päroncongac för att värma oss innan middagen och det gjorde ju en lite SLÖ!

Sen gjorde jag färdig min mans blogg som han fått av mig efter han avslutat sin gamla som han inte ville fortsätta eftersom han inte "förstodsigpåhurmanändradelayouteniden"

Och där tog krafterna tydligen slut för när jag skulle till med min egen ja, då ..... ja resten vet ni.

Skall se om jag får in lite bilder senare i dag då nu ska jag försöka städa gästrummet!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0