Kläd- och sko-inköp

Har gjort lite Inköp sista dagarna och utökat vintergarderoben. Kändes lite roligt nu inför resan till Edinburgh som vi skall göra till veckan. Vi åker tisdagen den 4/11 och kommer hem 13/11.

Vinterkappa inköpt på Lindex.



Köpte till en Scarf på Lindex vilket gjorde det hela mycket snyggare.

Sen vart det inköp av två par stövlar på Skopunkten.


Hög Stövel från Skopunkten.com

Känner mig väldigt nöjd med mina inköp. Det var länge sedan jag kostade på mig själv så mycket.

Kommentarer
Postat av: KayLo

Skulle du vilja ha ... ett doftljus, en bronzer eller kanske en chokladkaka? Eller varför inte allt ihop! Gå in på min blogg och delta i min tävling där du kan vinna en goodiebag innehållande dessa saker + lite annat.

2008-11-01 @ 22:41:22
URL: http://citronmellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0