uppdatering..........

Ja jag vet att det var ett tag sen och uppdateringen i Edinburgh vart inte av!!!!!!!

Jag håller på att jobba på det nu och förhoppningsvis blir det klart senare i dag (tisdag) med en hel del bilder från resan.

Vi har haft en underbar vecka med en massa nya intryck och det är ju så himla roligt att se ett annat land.
Och vi har haft ett underbart värdpar som vi bott hos.

Jag ÄLSKAR att resa.

Fast det är ju på sätt och vis skönt när man kommer hem också, att få träffa barnen och hundarna igen, att krama alla, se alla välkända saker.

Borta bra men hemma Bäst.

Skall sova nu men fortsätter min uppdatering senare...

See U later Alligater.....

Kommentarer
Postat av: Cemo

GRATTIS på namnsdagen kära du!

2008-11-18 @ 10:28:52
URL: http://cemos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0