Några dagar till på min viktminskning...Ketosförbränning!!!!

Jag har nu klarat några dagar till.

FREDAG 28/11

I fredagskväll var jag så trött och slut och HUNGRIG så jag trodde jag skulle gå under. Till slut hamnade jag i kylskåpet desperat letande efter något att äta som inte innehöll några kolhydrater som går under "listan tillåtet att äta" ( ytterst få kolhydrater, men fett och proteiner).

Jag hittade tillslut en förpackning Halloumiost.

Jag delade den i två och stekte några skivor och åt sedan med några droppar balsamvinäger på.
Åhhhh va gott de va, å jag blev som en ny människa.
Sen sov jag som en stock den natten.

LÖRDAG 29/11

Vaknade med lite ågren...hur gick det med fettförbränningen igår nu då, den ska ju inte sluta för att man äter mat utan kolhydrater!!!
Bröt jag Ketosen???
Jag e ju så ny på denna typen av bantnig!

Jag tog en tur ner till Apoteket och köpte teststickor så jag helt enkelt kan kolla att jag ligger kvar i förbränning.

En ask kostade 113 kronor och man fick använda en kupong jag hade som pluskund på 50 kronor så 63 kr kostade den och innehöll 50 teststickor.

När jag kom hem tog jag helt enkelt och kollade.

Man skall hålla sig i det LILA området och vad jag förstått, bättre om man ligger mer till höger.

Jag låg på den lila i mitten. YES!
Åh vad nöjd jag blev.
Som belöning för det blev det:

Middag;
50 g. Lax stekt, kryddad med lite salt och citronsaft.
och 
75 g. 23% grekisk FETA ost
och
1 påse Allevo Thai-soppa.

Kvällsfika:
1 kokt ägg
1 msk majonäs
20 st skalade räkor
 
Ännu en kväll att få somna mätt och belåten.

SÖNDAGMORGON 30/11

I dag har jag inte vaknat med någon ågren för det känns som det gått bra med Ketosen...

Och testen visade...........................................LILA........................................YES, YES, YES!

Åhh vad glad jag blir!!!!!

Nu känns det roligt. :-)

Kommentarer
Postat av: Kristina Karlsson

Hej

Blev jätteintresserad av mätningen på ketosförbränning. Har du inte ätit kolhydrater,

cambridgekuren talar om ketosförbränning.

Hälsn

Kristina

2012-01-10 @ 16:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0