En hungrig dag men förgylld av missmaddis

I dag har varit en HUNGRIG dag... jätte hungrig.

Hur ska det gå om jag ska va så här hungrig jämt...puh.

Det som var HELROLIGT idag var i alla fall att missmaddis som jag varit med att nominerat till RIX FMs Blogg-SM
gick till delfinal. Det gillade jag verkligen, det har förgyllt min dag.

Kramar på dig Maddi och lycka till, jag älskar att läsa din blogg.

Har suttit i kväll och lagt upp lite annonser på min blogg. Vilket himla stök, man e ju ingen klippa på detta precis men med lite knep o knåp så går det.

Nu blir det sängen i alla fall så jag slipper känna att jag är hungrig.

Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Cemo

Jag ser en liten, tunn, solbränd fröken Brennerskiöld med en kaffekoppsmössa på vår uppfart, bärandes på en liten Angelica. Det regnar och alla grannar, iförda Jämtlandsmössar, hänger presenningar överallt och snorungar (menas fröken Cillen och fröken Madeleine) har disco i garaget.

Du får aldrig någonsin bli så hungrig att du tynar bort sådär!

2008-11-29 @ 03:36:53
URL: http://cemos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0